Zainspiruj się naszymi lipcowymi kampaniami reklamowymi.

Gorący miesiąc lipiec przyniósł zespołowi Listonica wiele udanych kampanii reklamowych. W poniższym artykule znajdziesz opis paru z nich, realizowanych na różnych platformach i aplikacjach.


W skład powierzchni reklamowych dostępnych dla naszych klientów wchodzą:
Listonic– listy zakupów nr. 1, stworzysz i udostępnisz w prosty sposób swoją listę zakupów,
Moja Gazetka – aplikacja gazetkowa w której znajdziesz aktualne promocje sieci handlowych w całej Polsce,
Fitatu – aplikacja dietowa z którą łatwiej jest prowadzić dietę i monitorować spożywaną żywność,
Grocery Magnet – platforma umożliwiająca prowadzenie kampanii reklamowych w modelu programatycznym, czyli w całym internecie,
Water Drink Reminder- Pij Wodę– aplikacja do picia wody, pomaga w codzienny życiu pamiętać o odpowiednim nawodnieniu organizmu,
Pregnancy Tracker– aplikacja dla kobiet w ciąży, pomaga w monitorowaniu ciąży.

Reklama Nałęczowianki w Fitatu

Nestle producent wody Nałęczowianki w lipcu zdecydował się na promocję w aplikacji dietowej Fitatu. Marka wybrała do swojej kampanii reklamowej baner pełnoekranowy intersitial. Nałęczowianka promowała swój nowy wariat  orzeźwiającej wody smakowej. Zawieraja ona  czysty i prosty skład, a butelka produkowana jest z materiałów pochodzących z  recyklingu. Oferta produktu idealnie pasuje do odbiorców aplikacji dietowej w której docieramy do osób dbających o odpowiednie nawodnienie organizmu oraz interesują się dbaniem o środowisko.

 

Kampania Aldi w Mojej Gazetce

Sieć handlowa Aldi w lipcu kontynuowała kampanię marketingową rozpoczętą w czerwcu w Mojej Gazetce. Na kreacjach zaprezentowała swoja szeroką ofertę produktów. Banery pokazywały artykuły gospodarstwa domowego, zabawki, odzież i żywność. Format wykorzystany przez Aldiego to kafelek, który pojawiał się między listami gazetek promocyjnych sieci oraz interstitial, czyli pełonoekranowy baner pojawiający się co kilka ekranów w czasie przeglądania gazetek. Kreacje trafiają w potrzeby użytkowników aplikacji Moja Gazetka poprzez różnorodność produktów pokazanych na banerach pozwoliła dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

Reklama w internecie dla DIA z Hiszpanii

Sieć handlowa DIA pochodząca z Hiszpanii promowała swoją ofertę na platformie Grocery Magnet. Banery DIA pojawiały się w internecie prezentując produkty żywnościowe takie jak piwo, owoce, warzywa oraz produkty gospodarstwa domowego np. papier toaletowy. Dzięki wykorzystaniu modelu programatycznego oraz odpowiedniemu targetowaniu kreacje docierały do szerokiego grona odbiorców.


Kampanie reklamowe w Listonic pomagają dotrzeć do odbiorców w odpowiednim momencie ścieżki zakupowej. Wykorzystując w swojej promocji banery typu alt posiadające przyciski dodań reklamowanych produktów do list, zwiększamy szanse dodania produktu do koszyka zakupowego, docelowo wpływamy na zwiększenie sprzedaży reklamowanego produktu. Listonic jest idealnym miejscem do reklamowania produktów z kategorii: FMCG, drogeryjnych oraz dom i ogród. Napisz do nas reklama@listonic.com ,a dopasujemy ofertę i format do Twoich potrzeb.

Zainspiruj się innymi kampaniami realizowanymi w Listonic.