Zmysłowy look z Max Factor na listach zakupów

podsumowanie-kampanii_maxfactor

Twarz muśnięta opalenizną, fryzura czesana wiatrem, kolorowe ubrania – latem nie potrzebna wiele, by podkreślić naturalną urodę. Dlatego wakacje to doskonała pora na zmiany w wyglądzie. Od czego zacząć – podpowiadał Max Factor z kampanią w Listonic.

W pierwszym tygodniu sierpnia użytkownicy, a może raczej – użytkowniczki – mogły skorzystać
z promocji obejmującej zamianę starego tuszu na nowy. Max Factor zapraszał do skorzystania z akcji poprzez reklamy tekstowe w aplikacji Listonic.

W drugiej części kampania miała na celu zaznajomienie użytkowniczek z nowym produktem. Tusz Wild Mega Volume to propozycja dla pań, które chcą nadać głębi spojrzeniu, zalotnie podkreślić oko
i wyeksponować maksymalnie pogrubione rzęsy.

Teksty reklamowe przyporządkowywały się do produktów z kategorii makijażowo-urodowej, ze szczególnym uwzględnieniem kosmetyków do oczu. Link prowadził do fanpage’u Max Factor, gdzie znajduje się wiele ciekawych tricków makijażowych i informacji o poprawianiu urody.

Kampania trwała przez cały sierpień 2013 roku.