Milion wyświetleń reklam deseru Beleriso od firmy ZOTT w aplikacji Listonic

W połowie 2018 roku na platformie Listonic przeprowadzona została wyjątkowo udana kampania dla firmy ZOTT – producenta deseru Beleriso. W ciągu zaledwie miesiąca, trzy dedykowane kreacje pozwoliły dotrzeć do przeszło miliona użytkowników aplikacji służącej do tworzenia list zakupowych!

Kampania reklamowa promująca konkurs „Ustrzel RYŻe nagrody” na platformie Listonic rozpoczęła się 7 maja i trwała do 17 czerwca 2018 roku. Na potrzeby akcji przygotowano trzy różne kreacje, które zachęcały użytkowników aplikacji do udziału w zabawie. Do wygrania w konkursie były między innymi telewizory Samsung, konsole Sony PlayStation 4 oraz iPady.

Akcję o charakterze zasięgowo-wizerunkowym zrealizowano w modelu CPM. Grupą docelową kampanii byli użytkownicy aplikacji Listonic, którzy ukończyli 25 rok życia. Reklamy wyświetlane były wśród tych osób, które do swojej listy zakupów dodawały między innymi takie produkty jak: jogurt, ryż, deser ryżowy, przekąska, owsianka, pudding lub deser mleczny.

Firma ZOTT nie reklamowała się do tej pory w aplikacjach zakupowych, ale bardzo dobre wyniki kampanii deseru Beleriso zaowocowały dużym zainteresowaniem kolejnymi działaniami, które są planowane na 2019 rok.